Ljungbydagarna missar man i år..

God kväll!

Hm.. det märks ju hur mycket man jobbar. Om man läser på min blogg så står det alltid "God morgon" eller "god kväll". Aldrig hinner man skriva på dagen för då arbetar man häcken av sig. Menmen, det enda jag tänker just nu är Pengar pengar pengar. Måste ju ha lite cash till jag ska flytta hem till Sverige.  Så därför tackade jag ja till att arbeta imorgon på min lediga dag, 7-15, helt okej eftersom jag ska vara i Personalmatsalen. =)

Josse har gått och blivit sjuk nu, typiskt. Bara det inte förs över till mig nu igen. Har ju ett förfärligt dåligt imunförsvar nu för tiden har jag märkt. Hoppas hoppas inte. För övrigt så har en tjej på mitt jobb slutat idag. Det var riktigt sorgligt, vi har blivit jätte bra kompisar och hon ska hem till Gbg och plugga sån här typ "affärs-chef". Det blev jag väldigt sugen på, så kanske jag söker när jag känner mig mogen. Hon var ju ändå 24 år och sa att hon tyckte detta var den perfekta tiden att börja plugga.

Trött som en mört är jag. Får nog snart sova om man ska orka gå upp sådär tidigt imorgon. Att sätta klockan på 06.00 tar emot lite, men desto skönare när man får åka hem när de sena passen kommer och Ska börja jobba =)

Nu är det ljungbydagarna, jag saknar det. Jag saknar att inte få tillbringa sommaren tillsammans med de som jag alltid umgåtts med. Hoppas ni har det så kul nu till helgen! Lite bilder från förra årets L-dagar!


  

  

Tiden går så fort. Känns som om jag var där nyss...

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw pytte :)

nu är iz inne på sin första kalla bärs. hur gott är inte det. SAKNAR DIG MIN PRUTT

2009-08-13 @ 14:00:51
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0