Friday's

Hej säger man efter jobbet!

Skönt att denna dagen också tog slut relativt snabbt även om det i början av jobbet gick förbannat sakta. Vi saknade flera vakter och var så få folk men ändå var det inte så mycket folk, tacka gud för det!
Efter jobbet gick jag som vanligt förbi aker brygge och där dansade Simon runt på gatan med sin tjej och massa andra dansare! Jäklar vad duktig han var! Tummen upp! Efter att jag stått och tittat lite på Simons dans går jag vidare och precis när jag passerar Friday's hör jag någon som ropar "Matilda" men neee det kan ju inte vara till mig så jag fortsätter att gå men då ropar de "mattan" och då fattar jag. Då sitter Micke, Malin, Fanny och Emmie där och äter. Så jag går och sätter mig där, tar en vatten och sitter där en timme.

Snart är det fredag och då sitter jag på bussen till Norrköping och Martin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0