Cold desert

Då har man inte åstadkommit mycket till vettigt idag heller. Gårdagen började väldigt tidigt, nämligen redan klockan 6 på morgonen då klockan ringde. Första tanken i huvudet är som vanligt "ÅH nej inte redan". Drar mig sakta ur sängen där Martin ligger och sover, tar på mig kläderna och kilar till jobbet, fyfan. Höll på att missa tåget men lyckades till slut få ut pengar så jag kunde köpa min biljett. Väl på jobbet gick dagen väldigt snabbt. Micke och Martin hade nog inte åstadkommit särskillt mycket när jag kom hem och de senare låg på varsin soffa och kollade friidrott.

Igår blev det lite fest, Jennie och Amanda kom upp och vi lyssnade alla på galna gamla klassiker. Efter en stund kilade vi in till båda grannarna som också hade fest, allt var som vanligt vill säga. Vaknade upp med en hisklig huvudvärk som fortfarande sitter kvar lite.

Snart ska vi gå bort till fotbollsplanen och skjuta lite, fyfan vad skönt! För i natt drömde jag om att jag äntligen fick spela fotboll igen! ÅH!

Saknar honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0