Sol och härlig Lördagsmorgon!

God morgon allihopa!

Nu har man vaknat till liv eftersom Josse skulle komma in och väcka mig innan hon gick ut och sprang på morgonen. Jag somnade om lite snabbt och sedan kom hon och plingade på dörren igen.. då hade hon glömt nycklarna så då kunde jag lika gärna gå upp! Nu har jag ätit gröt och sitter och tittar på en film.

Gårdagskvällen var skön. Det är skönt att ibland ha vita helger faktiskt och det är ju inte direkt så att jag skulle klara av att gå bakis till jobbet idag. Så igår tittade vi på Rånarna . Jag har sett den tidigare men kom ändå inte ihåg ett skvatt av filmen vilket var väldigt bra. Ikväll tror jag att vi ska titta på Australia. Jag har inte sett den än och Josse säger ju att den är kanon så det är väl dags att sätta på den ikväll eftersom vi har bränt ut den.

Synd att det ska bli kanonväder här idag. Det hade jag gärna inte missat. En stund i solen.. suck. Men jag vet en sak som jag ska få på min födelsedag, men jag vill ju inte avslöja nu. Bilder kommer 11 maj :)






Snart fyller jag 20 år! Helt galet vad tiden går snabbt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0