Skit väder rent ut sagt

God kväll bloggen och allihopa!

Pust säger jag bara.. nu är man knappt trött. Satte klockan på 07.10 idag och vipps så var det morgon. Ringde barnhageresursen och frågade om de hade jobb, de ringde tillbaka 1 timme senare (vanligtvis 3 min senare) så jag trodde ju inte att jag skulle få jobba, men vipps så var jag på dagis. 09.30-16.00. Var på ett friluftsdagis så vi var ute i flera timmar och jag  höll på att frysa röven av mig. (vi har ju inte så varmt som ni hemma i hstd!! )
Så imorgon blir det också jobb, samt torsdag då jag ska vara på dagiset under det jag var idag.

Ett plus i min vardag idag:
Ikea har hört av sig till Martin på Donken och han hade sagt jätte bra saker om mig så nu hoppas jag bara de ringer och säger att jag får heltidsjobb nuuuu, fatta så glad jag hade blivit. Vet inte vad jag tar mig till annars..

Snart ska vi ut och gå i det (fina vårvädret) huh, not!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOMMER DU TILL HELGEN? :D:D:D

ALEX FEST BLIR FEEEETT!

haha vet du vem till som ska med?

DANIEL FAGER och biggans skejtarpolare från norrköping :D

2009-04-28 @ 20:34:42
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0