Robert Pattinson

God morgon!

Då har man sovit ännu en natt i lägenheten, idag är det en månad sedan vi kom hit och jag må säga att tiden har gått väldigt snabbt. Vi har hunnit med en hel del. Just nu längtar jag mest efter att fylla år så man kan få sig lite kläder, man kan ju hoppas i alla fall. Jag är en person som mår väldigt dåligt när jag inte får shoppa och nu har det varit så i 3 månader, fyfan man mår ju helt jävla psykiskt dåligt !

Nu har jag skaffat mig ett norskt nummer om ni vill skicka sms eller ringa så ring eller skicka till det: 45683932 och om ni ska skicka från sverige så blir det 004745683932!

Dessutom har jag nog funnit min drömkille, dock inte i Norge utan på film, menmen man kan ju hoppas!







Twiligt - filmen, se den om ni inte sett den! Den får lätt 5 Av 5 rostade mackor av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0