Påskdagen kommer med sol

Hejsan!

Idag har det varit sol hela dagen lång, skönt enligt mig. Gårdagen var lätt det roligaste på hela året än så länge. Men det lär bli bättre eftersom att sällskapet som gjorde stämningen ska åka med oss till Hultsfred =) KANON säger jag bara.

Det började igår hemma i Calles trädgård, vi kom dit och var bland de 15 första. Satt och drack och grillade i solen, vissa spelade kubb och det fanns tillfällen då jag trodde jag skulle få en och annan kubbträbit i huvudet altså. Skönt som attans var det att sitta ute så länge och folket bara svämade på. Det kom en efter en och helt plötsligt så var det hur mycket folk som helst där. Vi satt ute vid elden och sjöng Björn Rosenström och levde loppan till framåt 1 på natten. Drack en flaska vin och fick en galet god drink av Kalmar-bon ;) Tack för den! Tokgod. Framåt 2 tiden vandrade vi hem till Amanda och sov där. Vaknade upp och fick en påskfrukost som hette duga, mumsfilibaba! Vid halv 12 brummade jag hemåt halmstad och snart väntar en busstur på nästan 6 timmar, suck!

Det kommer bilder, ska bara be Emelie skicka dom till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0