Muntra Josse har vaknat!

Haha visst är det väl kul när man varje morgon vaknar här på munkedamsveien 59 i Oslo och det är skit väder. Sedan sätter man på svt1 och vipps så får man veta att det är 24-25 grader hemma i Hstd och sommarvärme.

Josse blir alltid lika glad:

Hade jag varit hemma så hade det blivit regn direkt
♥ Fattar ni att den här värmen aldrig kommer igen?
♥ Hade vi varit hemma hade vi varit negrer nu...
♥ Och dessutom hade jag varit smal pga att jag hade åkt inlines på stranden typ.. nu
♥ Det kommer aldrig vara brandvarningar när jag bor i Sverige! =(

Haha, nejdå vi är inte alls avundsjuka på er hemma i Södra Sverige, nejdå!


Nu ska jag fixa iordning mig för om 30 min går bussen mot mitt dagis. Ännu en dag på jobbet må jag säga. Pust. Nu vill man bara att klockan ska vara 16.00 så man får ta bussen hem och gå och träna!

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0