Matilda delar ut .... till något bra/dåligt

Japp idag testade vi på det, Twilight filmen fick 5 av 5 rostade mackor! Den är tokbra och det är faktiskt rostade mackor med. Så ni får försöka lista ut resten själva.

Ska göra några försök till, så ni förstår:

1. Grannen som har fest nu
2. Huvudvärk
3. Hemresa till helgen
4. Aker brygge
5. Lön


Okej... då kör vi!

1. Ettan får 5 av 5 flaskor skumpa (eftersom det är fest och vi blev bjudna) men de får även 5 av 5 deckade lodisar i soffan pga vi inte gick dit och därför ska sova. (hm, de spelar GANSKA hög musik?)

2. Tvåan får 5 av 5 tvålar i arslet (det är ju aldrig kul att ha huvudvärk, ikke sant?)

3. Trean får 5 av 5 laxar med kokt potatis och kallsås (MUMS!) och dessutom extra citronpeppar (jag gillar mammas mat)

4. Fyran får 5 av 5 solar (jag älskar Aker Brygge, lätt en av de bästa platserna jag varit på)

5. Femman får 5 av 5 soldrivna ficklampor (som man kan köpa för lönen! WOHO)

Detta är då mitt nya påhitt, hmm jo jag är lite trött... men tokkul var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0