LAX

High School Musical var ju typ en av de sämsta filmer jag någonsin har sett. Okej, jag förstår att småbarn tycker den är bra (kanske) men tusan inte sånna i min ålder. Den var bara jätte löjlig och det hände inte särskillt mycket i den så efter 40 min tappade jag och Evve suget och åkte ifrån Petra och hennes nya kille Basse! =)

Idag har jag varit på Gekås, fyfan säger jag. Jag tror att efter denna upplevelsen kommer jag nog i princip aldrig mer åka dit! Fyfan vad människor, överallt och mest på mina egna fötter. Jag räknade hur många tanter som gick in i mig bakifrån 17 stycken och de tror verkligen att man ska springa iväg så fort de trampar en på fötterna NEJ för fan! Tokig blev både jag och mamma så efter 1,5 h så begav vi oss hem igen, helt galna!

På vägen hem stannade vi och köpte varsin laxbakelse på Laxbutiken. Mums jag verkligen älskar lax! Och denna mackan var nog bland det godaste jag har ätit.

Pratat med pappa på telefon idag med, det har jag inte gjort sen jag åkte till Norge. Nu var han i Texas och hade det väl ganska varmt och skönt emellanåt. Ibland var det kallt ibland varmt, konstigt väder verkar de ha där nere i alla fall. På torsdag kommer han hem, det ska bli kul ! = )

Imorgon blir det nog doktorn, hmm nu får det vara dags baskemej. Och sedan ska nog jag och Frida gå ut och gå runt Nissan, så hoppas vädret håller i sig.

Nu blir det film - systrar i jeans innan jag går och lägger mig! Nattinatti allihopa där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0