God natt i stugan

Nähä. Nu är det dags att hoppa i säng. Imorgon är en ny dag vilket betyder onsdag och inte tisdag som jag försökte övertyga en anställd på Jobzone innan idag. Imorgon innebär uppstigning tidigt eftersom jag ska på vikariekurs inför dagiset. Så där ska jag vara redan vid 09.30. Huh, lär inte vara lätt att gå upp.

Malin har nu anlänt till lägenheten och packat upp all sin mat, huh det var inte lite hon lyckats få med sig. På lördag skulle jag ju gått på Jennies 21 års fest här i lägenheten under men SÅKLART så sa jag att jag kunde jobba utan att tänka mig för. Så det blir servera på Grefsenkollen på lördag kväll, hoppas man kommer hem i tid och att festen är lång.

Köpte föresten mina strumpbyxor i svart och hudfärgat, haha rätt coola om ni frågar mig. Ibland måste man ju sticka ut. Kommer nog bild imorgon!

Jag har en nyhet.. men det måste ett till inlägg till den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0