God morgon!

Pust, jag är glad att jag är vaken. Trodde faktiskt det skulle bli svårare, fastän att vi alla kom i säng innan 01.00 igår. Det blev (som vanligt) förkrök här, vilket betyder att jag har städat nu på morgonen. Alla de andra ligger och sussar så sött.
Jag själv har smällt i mig gröt och ett glas oboy, samt 2 huvudvärkstabletter även fast det inte är så illa som det låter. Men det kan vara skönt att slippa när man ska jobba.
Idag börjar jag också kl 11 och idag kommer det vara kris. Tror inte jag kommer vilja jobba mer efter den här dagen typ? Haha, söndagar på Grefsenkollen är alltid värst, för då kan man ta bussen upp och det är den enda dagen man kan det.

Nu ska jag ta på mig lite kläder och fixa iordning mig för att senare kila bort till t-banan.


Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0