Fotboll & skada

Tjenare och godkväll bloggen!

Ikväll har jag och Malin varit och tittat på grannarna när de har lirat fotboll. Jaha, helt klart så är det ju fullt med Halmstadbor med och spelar.. hmm hockeykillar typ. Jaja, i vart fall var det skönt med luft. De lirade väl i ca en timme sen skulle ju Sebbe skada sig. Kanske blev sjukan för honom. Han kunde visst inte stå på foten sen så =/ Det var inte bra. Vi köpte även en hel del nötter som vi snaskade i oss under matchen och i vissa stunder trodde jag verkligen jag skulle få en boll i huvudet och få hjärnskakning.

Ge mig jobbet på IKEA imorgon., snälla jag behöver det. Börjar känna mig som en barnrumpa nämligen. Det är verkligen inte kul att behöva be om pengar när man är här för att tjäna som fan ♥


Nu - Sveriges television ANDRA AVENYN. (förlåt jag vet att många hatar det, men jag gillar det, mer ungdomsprogram tack?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0