Dagis

Tjenare morsning!

Idag väckte Malin och Josse mig vid 07.13 för att jag skulle ringa till Barnhageresursen och det hände också, en kvart senare! Fy fan vad trött jag var. Men jag fick faktiskt jobba, kul som fan! Jobbade från 09-16.30 på dagis. Hehe små barn mellan 1-3 år. Toksöta ju! En liten tjej som inte ens lärt sig gå riktigt skulle skutta omkring där. Till lunch åt de tomtegröt och gissa vad! De äter gröt med SMÖR! Ush säger jag bara. De tycker det är roligt att vi svenskar äter gröt med mjölk, haha ska dom säga som äter det med vanligt smör, urk!  I alla fall 6,5 h :s lön! =) Det behövs. Imorgon är det jag som ska smöra mig in i Ikea branschen.

Vi har kanonväder och här inne ligger vi? Hur trist är inte det... menmen, blir nog en promenad ikväll, i alla fall för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0