Barnhage

Hej och hå!

Idag var det uppstigning tidigt och sedan traskade jag bort till bussen. Därifrån åkte jag till ett dagis och vipps så träffade jag Christoffer som jag jobbade med på donken i hstd och vipps så visade det sig att han jobbade på samma dagis! haha vipps säger jag bara! Världen är verkligen liten.
Barnen på dagiset var verkligen helt underbara om man jämför med de jag har jobbat med innan. Dessa var också mellan 0-3 år men inte fan började dom lipa för ingenting. De var glada hela tiden och skulle visa massa saker hela tiden. Kanonbarn!

Nu ska jag och Malin kila bort till Åhléns som vi har märkt inte ligger alls långt från oss! Vi får väl se om vi hittar något tjusigt! =)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0