Back in Oslo

Ojoj här snackar vi trött. Har äntligen kommit fram till Oslo efter en lång resa. Vi träffade en jätte kul och skön kille som också hoppade på i Halmstad, jo han bodde faktiskt där och jag har då aldrig sett honom tidigare. Så vi tre satt och pratade nästan hela resan hit. Så det gick väl relativt snabbt faktiskt, men dock inget uttag till datorn, då blev jag ledsen i ögat.

Nu har jag hunnit äta en hel nudelpåse och ska strax hoppa i säng, ni vet inte hur trött man blir av hostmedicin med morfin i va? Helt galet ju.. kommer somna som en stock, men först ska jag läsa min SVENSKA Veckorevyn som pappa var snäll och köpte till mig!

So tired...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0