4 timmars möte

Tjipp o hej!

Nu skiner solen, wooooho.. men det är ju inte några 22 grader, även fast det är ganska varmt. Men vårjackan e på i alla fall. Ska nog snart ner och köpa den där gråa tröjan, jag har ingen luvtröja som passar längre och jag behöver en sån slappe nu när jag ska börja jobba på dagis. Japp idag var jag på möte angående vikariejobb på dagis. Det verkar verkligen galet kul. Så nu får vi se, från och med imorgon kan de ringa.. om man har tur

Kommer nog en dagens senare om ni har tur =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

baaaabyyy! läs min blogg.

du lär ju bli glad för min och din egen skull :D

2009-04-15 @ 16:51:30
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0