YES!

Tack och lov så klarade jag teorin till truckkortet, alla har sagt att det var jätte lätt men trött som jag var blandade jag ihop en del vi pratat om och var lite väl ofukuserad när vi väl skulle skriva provet men som tur var så klarade jag mig fint ändå! Så imorgon är det bara praktik, hoho kan ju bli riktigt kul för killarna att se mig köra truck ;) Dessutom gick ju Gäddan samma kurs så får väl se hur duktig han är på att köra han med :P Jag och 5 killar går kursen, haha. Det är som vanligt, jag och alla killar. Imorgon börjar vi lite efter 07.00 och jag ska vara nere vid Eurostop för samåkning kl halv 7! Hoh, snacka om tidigt.
Hbk idag eller inte? Kan inte bestämma mig....




Snart ser ni mig komma i en sån här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0