Världens snällaste pappa

Jag tror nästan att jag har fått den snällaste pappan i världen. Han gör en bortskämd vilket kanske inte är något plus nu precis innan man vill flytta iväg och då får nöja sig med det lilla som kommer att finnas till hands. Idag kom jag hem från stan, soppa stod på spisen. Soppa är inte min favoriträtt bland alla maträtter om man säger så, jag kan sträcka mig till potatis och purjosoppa, det är helt okej. Men annan soppa tillåter jag inte inträda i min mun. Så det kom ytterst lite sen gav jag upp och ställde ifrån mig skålen med varm äcklig soppa. Det måste varit något nyttigt, inget kött eller någonting gott. Mamma, går vi på diet här hemma tros? Jag är en person som avskyr nyttigheter! Vad ska det vara bra för? Äsch, jag behöver inte banta och behöver jag det kommer jag fortsätta äta som jag gör och röra mig lite mer! För tusan. Så i alla fall gav jag den äckliga soppan till pappa och han erbjöd sig att göra en hamburgare till mig, efter lite funderan så sa jag okej och tänkte mig en som vanligt äcklig hamburgare med bröd och sallad. (Föredrar inte hamburgare efter 1 ½ år på donken!) Pappa ropar att maten är klar och ut kommer jag gåendes till tallriken och lyser upp! Kolla vad jag fick!





◊ Hamburgare (köttet) med lök på! =)
◊ Stekt ägg
◊ Råstekta nypotatis
◊ Ett glas mjölk


Matilda/- Min pappa är nog den bästa pappan som finns!

Kommentarer
Postat av: Alinde

men matilda, det stavas rouge :P

2008-09-03 @ 00:52:31
Postat av: Anonym

Men alinde :) förlåt :D

2008-09-03 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0