Sluta Donken!

Ja jag säger då det. Fastän jag har sagt upp mig så skickar självaste Martin massa sms om att schemat har kommit upp och bla bla bla. Jag vill ju inte ha några skit sms till min mobil! =) Men tror han tycker det är kul eftersom han tycker om att reta mig ? brukar ju komma sms som: "är du full?" på vardagar mitt på dagen. Självklart, eller inte, jobbar för fullt! Hittade ett kul kort på honom när jag såg att han har bilden från när vi drog till hultan förra året. Bilden föreställer honom köra bil i MIN keps! Ni kan ju kolla själva vilken snygg keps jag fick av Ronny Sabo i 1an på Martin Havskjär på facebook.




Här har vi honom, i ett nötskal. Var nog 1 år sedan eller nåt... lägg av o skicka sms som "har du tagit med toapoletter hem, var vänlig ta med dom igen". Vem fan vill ha poletter hemma? Vi går på toa gratis hemma hos mig i alla fall!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: frida

töööööööönt

2008-09-15 @ 17:41:32
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0