Samma problem som mig någon?

Gårdagen blev även den till en början stressig. Enligt alla mina kompisar ska jag alltid slinga håret någon timma innan jag ska ut eller iväg. Självklart var det likadant igår. Jag åkte till EKO och köpte hårfärg runt halv 5 och sedan kom Emma och Sabbe hit för att hjälpa mig, färdig kvart i 7 och vi skulle vara hos Hanna klockan 7 på middag (shit!) vi blev 18 min sena och då vill jag poängtera att jag inte hade börjat fixa mig alls, inte bestämt kläder vid kvart i och då självklart inte fixat håret som var dyblött. Kom iväg 7 min över hemifrån mig, men när vi kommer dit är vi bland de första så lite extra tid hade man ju kunnat unna sig på sminket eller något. Menmen, nöjd ändå efter ett klädbyte hemma hos Hanna. =)

Har ni samma problem som mig? När jag ska iväg ska jag gärna testa hela min garderob av kläder innan jag bestämmer mig och inte orkar jag vika ihop det eller hänga tillbaka det i garderoben sen. Så idag vaknar man i ett rum som mer liknar ett bombnedslag mer än ett flickrum, haha.

Det blev ganska lugnt igår tror jag, blev några öl men inte mer än så. Jo en Rosa Pantern, tack Sabbe! Satt på Bulls hela kvällen och det var mycket trevligt, många hyltebor som var trevliga. Inte minst Gustav (slängkyss-gustav!) Jätte kul att se och träffa dig igen, härliga människa. Du bjuder då alltid på dig själv, sånt gör mig glad :) Lite senare kom även Anton och Marc, samt Emelie som var utklädd till en Full Tingeling, söt var du! :) Här kommer lite bilder (glömde dock ta på tingeling) men hon lägger säkert upp bilder på sin blogg så här kommer  den: milie.blogg.se



 

PussGustav, så töt! I blå skjorta (love!)



Woho vilket gäng!

 

Nyktra brudarna? (blev det bara 2 öl? :P) & den klockrena som var obestämd.



Härlig! =)

 

Linn och (kommer inte ihåg!) =) Mkt bra kväll!


Nehe, nu är det snart dags att börja packa träningsväskan för inom kort ska vi bege oss till Tölö (nästan gbg) för att spela match, viktig match, mkt viktig. För övrigt så var lägenheten jag tittade på SKIT FIN. Har tackat ja så nu väntar jag på svar angående om jag får den eller ej. Om ja så flyttar jag 1 November, hoppas hoppas. Den var verkligen över förväntningarna!

POSS & HAJ!

Kommentarer
Postat av: Frida

martin skulle ja tro att pågfan heter

2008-09-21 @ 10:40:53
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0