Nytt i garderoben!

Gårdagen tillbringades i några få timmar i Göteborg med Hanna, men visst hann väl vi inhandla oss det vi skulle ha? Jajamen, blev en hel del och självklart väljer jag att följa med Emma en snabbis ner på stan nu också, tjena! Detta slutar med att Matilda blev helt plötsligt mycket fattigare än tidigare, men slut är då pengarna icke! Tyckte själv att jag var värd det där dyra balsamet till shampot jag köpte så nu på en vecka har jag köpt shampo och balsam för 400 kronor, hade ju varit en hel årsförbrukning av vanligt, men ska man ha fint hår så ska man! Nu äter jag även mina vitaminer varje dag, allt för att mitt hår ska bli bättre. Mitt mål är.... LÅNGT HÅR!

NYTT!



Monki

Höga Stentvättade jeans - Monki


  

Ballt linne - Monki



Senapsgult flätat band & Tegelfärgat hårband - Monki


  

Svarta chinos - Gina Tricot
Ny Söt mössa - H&M



Rosa trosor - Gina Tricot



Myströja - Gina Tricot
(Spara eller lämna tillbaka?)

OCH SJÄLVKLART MITT NYA UNDERBARA BALSAM!

Kommentarer
Postat av: julia

MKT ballt linne från monki ! =)

2008-09-23 @ 18:16:39
URL: http://letsgowild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0