Några få matcher kvar

God morgon! Somnade på tok för tidigt igår, hade inte ens bestämt mig för om jag skulle gå ut eller inte förens jag 10 min in i matchen som sverige spelade somnade och sov till 9 idag. Hoh säger man då. Var rejält trött igår efter fredagens bravader! Snart ska jag och Emma köra till Max, slänga i oss lite mat där och sedan åka ända upp till Tofta (nästan gbg) för att spela match. Hoppas på vinst i alla fall, får väl se om jag får bänken eller börja eftersom jag inte hunnit träna på 2 veckor nu =/ När serien är över ska jag ta tag i Nautilus simning och sådant kul de sista månaderna jag har kvar så jag känner att jag tjänar på kortet!
Sitter och tittar på OC, har ju alla boxarna och kan nog se det hur många gånger som helst och Marissa, vad så söt hon är, visst?



Grattis till min morfar som fyller år idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0