Juno

Matchen gick kalas bra, vi vann med 4-1 och nu leder vi över detta laget. Vinst är det som gäller följande matcher för att få stanna kvar i serien. Lisa gjorde två jätte snygga mål så ett extra plus till henne! Jag spelade inte allt för mycket eftersom jag inte har tränat på 3 veckor, ca 30 min fick jag väl ihop kanske på ett ungefär. Det räckte för mig, nu är det dags att ta tag i mig själv. Ska bannemej ta och träna mer på Nautilus nu när Sabbe kommer hem på tisdag! Nyttig ska jag bli faktiskt!
Efter matchen åkte jag hem och tittade på filmen Juno som jag hade laddat hem, den var väl sådär. Bra ibland, mindre bra några andra stunder. Ganska tråkig faktiskt, inget att rekomendera! Däremot vill jag gå på bio och se den där nya svenska filmen med bögarna som adopterar en 15 årig kille (kommer inte ihåg vad den hette!) Den verkar jätte bra.
Snart börjar Bridget Jones dagbok så det är dags att ta fram lite glass (ja, jag är nyttig) och hallon (jag sa ju det!) till det. Sedan lär jag väl somna in undeer filmens gång och vakna framåt halv 6 imorgon bitti för att återigen åka till jobbet HUH!





Jag gillade det, mitt hjärta bankade hårt och mycket just då, men jag ville inte visa det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0