Everybody wan't to see the fat old ladie sing now

Backyard babies går på tomgång för tillfället och samma gamla goa låtar om och om igen. En favorit är ju självklart : We go a long way back.
Matchen slutade allt annat än bra, vi har hur många lägen som helst att göra mål, till och med en boll som rullar utmed mållinjen (slå det!) Och så gör de andra 1-0 i 88:e minuten, hur kul är det på en skala? INTE KUL! Blev förbannad ja rent ut sagt så blev jag ledsen och arg på samma gång. Kunde inte riktigt förstå det. Nu måste vi vinna alla 3 matcherna för att över huvudtagen ha en chans att stanna kvar i 3an. Den här serien måste vara en av de mest jämna som finns att spela i. Man kan ju nästan vinna mot de som leder, sen förlorar man mot bottenlag? huh... likadant för alla lag.

Kom till slut hem från den jävla hålan i alla fall, begav mig till Adde lite för att glo på sagan om ringen, som var längesen man såg. Men gud, så bra är den ju faktiskt inte när man har sett den ca 15 gånger? haha. Det var tydligen en "bakisfilm" som han så fint kallade det. Sur blev pissgubben också när jag nämnde att jag hellre dör än lägger mig ner på madrassen! =) Så tråkigast i världen har jag blivit utsedd till idag, tackar! :) Rosen går till mig! Äsch, där pallade man ju inte tillbringa mycket tid med sånna surmuppar så jag åkte efter någon timme hem till Sabbe där jag hjälpte henne att packa sin resväska. Den tönten beger sig till Ayia Napa (stavas det så?) imorgon bitti med Evelina och jag kan säga att jag är MER ÄN AVUNDSJUK på de två just nu. Var evigheter sedan jag var utomlands, någon som vill åka iväg om ett tag? :) Blir ju Åre såklart, men där blir man väl inge brun eller? Bara full och galen i backarna! Jag lever samma gamla trista liv imorgon : jobba jobba jobba! Hurra och JIPPI!

Sov gott, nu måste jag sova annars orkar jag inte stiga ur sängen imorgon! :)
(Ps, jag saknar dig som fan....så längesen, men känns som igår. jag vill ha din pizza! )

Kommentarer
Postat av: bettan

visst är han! :P inte de bästa namnvalet kan jag väl hålla med om .. :P haha! ska vi inte ta o festa snart igen? :P Puss&Kram, Miss you.

2008-09-09 @ 18:15:21
URL: http://emmagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0