Curry!

Har ni sett Emma Gillbergs hund? haha, den måste vara den sötaste hundvalpen någonsin. I alla fall på bild enligt mig. Jag har dock aldrig träffat Curry i verkligheten men gör det gärna snart så du vet Emma! Träffar gärna er snart igen! Och Issa, när var badtunnefesten? =) LÄngtar ihjäl mig här?

Snart middag och därefter ut och gå en timme med hunden, det är så härligt väder idag så jag kan liksom inte låta bli, sen kommer jag lagom hem för att ta en dusch, titta på idol och göra andra angelägenheter. Måste också tacka Adrian för att jag fick komma inom och värma mig igår kväll efter hbk matchen även om jag inte tycker om Snickerskaka! =) TACK!



Detta är Curry!

Kommentarer
Postat av: julia

wahhoo sooo cute!!

2008-09-23 @ 18:13:56
URL: http://letsgowild.blogg.se/
Postat av: emma

klart du måste träffa curry! :D and soon it will be! ;D du ska till iz's middagsfest va? då ses vi isåfall :D

2008-09-28 @ 22:35:08
URL: http://emmagillberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0