Assist bemanning

Gårdagen var kalas! Började med att jag hade galet bråttom som ni kanske märkte. Robban Jimmy och Kalle (?) kom och hämtade mig och ut mot Tylösand begav vi oss. Det tog inte många minuter innan första ölen var öppen och galet god var den. Det blev pizza tillsammans med ölisar hela kvällen och dessutom en och annan shot fick man ju! =) Dåren som körde den vita bilen i somras kom verkligen fram och vågade prata med mig, haha började nästan skratta. Hade mycket mycket trevligt och en och annan svartkeppa blev full! (tyvärr inte jag som gjorde det tror jag ;) ) Satt och drack med mina killar på assist till fram emot 12 slaget då vi beställde en taxi in till stan och gled runt ett tag. Självklart var svartkeppan 22 och vi några bara 19 så vi kom ju inte in! :( Blä, så alla gled vidare istället för att kila in! Runt halv 2 begav jag mig hemåt eftersom jag skulle upp kl 06.00 i morse och jobba på kalmar. (igen!) Goa pengar idag dock ;) Nu ska jag sova lite, är galet trött och sedan får jag se vad som händer.. kanske en fika med svartkeppan! haha hade ju varit roligt. SKÖN KILLE. Diggdigg...

Lite pics från Gårdagen!



 

  

 

 



♥ Pic 1: Robert, förmodligen inne på 5e ölen! =)
♥ Pic 2: Jimmy pussa Matilda!
♥ Pic 3: Billa & Jimmy naaew
♥ Pic 4: Kalle(?), Camilla och Fredrik! =)
♥ Pic 5: Billa & jag, ser väl lite väl nöjd ut, haha!
♥ Pic 6: Hildingsson bjuder heter den
♥ Pic 7: Vi körde suck and blow (kalas kul!)
♥ Pic 8: Naaew, min jobbarkompis Robert!
♥ Pic 9: Liten del av vårt bord efter en stund på Punch! 

 ♥ Tack för en kanonkul kväll killar! Nu väntar Åre över Nyår! Bokas IDAG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0