www.gördetkrångligt.se

Precis! DET är vad www.adressandring.se skulle byta namn till. Snacka om att det var krångligt att flytta sin adress, för att inte tala om att det var ju inte gratis heller. Först skulle man fylla i sina adresser, namn osv. Sedan skulle man ange student ID eller Bank ID och eftersom ingen vanlig tonåring har något utav det så fick jag ju gå in på min internetbank och fixa Bank ID. Efter ett tag så måste man ladda ner program för att det ska fungera, man måste starta om datorn och blablabla. Har suttit här i snart en timme och ÄNTLIGEN har jag lyckats skicka iväg min jäkla adressändring (tack och lov!)

Flytten sker på fredag eftermiddag =)=) Lääängtar! Kanske borde börja packa? Men det är så tråkigt, tror jag..


Lova att tänka på mig imorgon när ni vaknar. En viss Matilda måste börja jobbet kl 06.00 imorgon pga att några truckar ska gå tidigt imorgon och inte är färdiga. Alarm ställt på 04.50 eftersom jag måste vara på mötesplatsen kl 05.20 suck, 30 min borde räcka när man är döendes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0