VRÅLÅKET

Gick till mötesplatsen i tid i morse, stod och väntade.. så kommer det en silvrig bil, brummar som fan? Hmm.. helt mörkt och så ser jag en kille titta ut genom rutan, hmm? Vem är det? Haha jo då är det Jon Rambo (en kille som jag samåker med) som kommer i en Mustang! :O woho, får vi åka fin bil idag?! Yeah, kostade lite mer än 300 tusen, damn.. och gud så snygg den var! Hoho där satt man mallig både till och från jobbet! =)

Sån här, fast helsilver! Vill ha!




Nu ska jag cykla till träningen (men får inte träna pga att jag fortfarande äter pencilin) sen ska jag vidare och hämta min beigha jacka hos emelie.. den har legat hos anton o gäddan hela sommaren nästan! I alla fall ända sedan förfesten hos Gäddan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0