Tidig uppstigning =/

God kväll!


Nyss hemkommen från stan, äntligen har jag fixat mobilt bredband som jag ska ha i lägenheten. Ska bli skönt att komma iväg, på lördag flyttar vi =) Känns hur bra som helst. Gårdagen bestod mest utav bakfylla fram till 9 på kvällen ungefär. Förstår inte vad det är med mig, blir alltid så galet bakis nu för tiden.

Lördagen i Ljungby var kalas, jätte kul att träffa alla gamla kompisar igen i alla fall! =)

OCH på tal om tok så hade jag, matilda näslund tokglömt att flytta tillbaka klockan så idag gick jag upp halv 5! Åt frukost, läste tidningen och allt sånt som vanligt, gick till mötesplatsen men inte fan var det någon där? smsade Jon och frågade om deet inte var samma tid som vanligt och får svaret "Men matilda, man har ju ställt om klockan i helgen!"
BRA, heja mig. det var bara till att pallra sig hem igen och vänta i ca 45 min på att få åka till jobbet. Snacka om att gå upp i ottan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0