PARIS KATE & I

Som jag nämnde innan inhandlade jag även nya skor som jag tänkte lägga ut en bild på. Skorna kommer från MQ och är från det nya märket PARIS KATE & I . Jag gillade deras nya kläder och accessoarer. För att se olika modeller med kläderna på kan ni gå in på www.mq.se där de bland annat även visar mina nya skor fast i annan färg. Skorna också för endast 499 kr.

Nagellacket jag köpte kommer från märket MAVALA och har nummer 46 "Cadiz". Det är en konstig rosa/röd/söt färg på något konstigt vänster. Jag och Frida tyckte i alla fall att den var fin så jag inhandlade mig ett.



Nu blir det snart läggdags, förstår inte att jag är så seg på fredagar....
Mot LJUNGBY och DUOJAG imorgon




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0