Mitt rum består enbart av flyttkartonger nu..

God kväll!

Måste be om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera min blogg. Men har haft så mycket att stå i, för att inte tala om jobbet 07-16 nästan varje dag. Idag 06-16 vilket förklarar varför jag är så galet trött.

Självklart var jag tvungen att direkt när jag kom hem börja packa ner hela mitt rum som jag innan jag började stöka till tyckte att "äsch jag har ju ingenting" blev galet mycket. I och för sig är det nog bara jag i detta huset som fyller två flyttlådor med 58 par skor/stövlar.. hmm och då slängde jag även en del. Hm? Pappa stod och skrattade.
Imorgon flyttar jag och Sabbe. Vi ska hämta hennes säng så att hon kan sova i lägenheten imorgon hon med eftersom hon jobbar kväll. Just nu längtar jag så in i norden!


En natt kvar i mitt gamla ♥ rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer bli naaaaajs :D

2008-11-01 @ 16:15:02
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0