Fredag den enda dag jag vill ha..

ÄNTLIGEN!

Varje fredag efter jobbet blir jag alltid lika glad. Man hinner göra saker som man på vardagen inte hinner med, tex så som att gå på stan och kika lite, fika (annars ligger man halvdöd i kaffet!), mysa i soffan och bara äta massa onyttigheter. Ikväll blir det en lugn kväll som kommer bestå av Idol, mat (lövbiff & potatisgratäng), massvis med onyttigheter (chips och sånt gott) samt lite annat smått och gott.

Föresten, gårdagen! Igår var jag och Frida och fikade, köpte godis och tittade på bio. Wanted hette den och GUD så dååååålig! Vi gick innan filmen var slut för den var så fantastiskt dååålig! Ett tips, gå inte på den!

Morgondagen består av:

♥ SOVMORGON!
♥ Ut och gå ska jag!
♥ Jogga kanske?
♥ Hem till Alex o kolla matchen med gamla klassen =)
♥ Festa?
♥ Sugen på att shoppa med ju...

Köpte föresten en ny foundation idag som jag aldrig har testat innan. En från Make Up Store. Hoppas den blir bra och täcker fint.


Kommentarer
Postat av: frida

Ja vi ska festa imon stumpan, och det är en bra foundation tkr jag=)kan inte du ta med nouba foundation te alex imon så ja kan låna lite?:P

2008-10-10 @ 22:20:37
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0