Dagens!



♥ Randig tröja - h&m (köpt innan hultan, älskade köp!)
♥  Svart/gråa jeans - Fornarina
♥  Converse

Fredagen har varit väldigt skön. På jobbet hade vi jätte roligt, idag skrattade jag så jag fick magknip flera gånger och dessutom hade jag vatten i munnen en gång när jag började as garva så var tvungen att öppna soptunnan och spotta ut vattnet. Red även på Mathias axlar idag eftersom han insisterade på att jag inte vägde någonting och jag var tvungen att motbevisa! men icke, han sa att jag var lätt som en fjäder, jaha tack för den.
Snart snart snart flyttar jag och Sabbe. Nu längtar jag verkligen. Ska åka in till stan imorgon och om banken har öppet ska jag se om jag har några pengar kvar från mormor och morfar. I så fall ska jag köpa mig ett playstation 2 :) Sånt är viktigt när man bor ensam, så det så! Min alldeles egna åsikt (på jobbet hade dom suckat och sagt att jag var blond).
Imorgon blir det utgång i hopp om härliga tider på stan. Hoppas på bra förkrök kanske, även att Issa stannar kvar över natten. För övrigt ska jag väl bara kila runt på stan imorgon och se töntig ut tror jag !
Ska jag köpa en adventsstjärna på fot ? Hittade en jätte fin idag för 150 kr och den finns säkert inte kvar till advent sen? Det är ju faktiskt SNART JUL!

Nu
ska jag fixa min dip till mina otroligt goda chips Sourcream och franska örter (TESTA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0