10 avslöjanden

1. Jag är alltid rädd när jag går ut och hämtar tidningen kl 6 på morgonen. (tror att det ska komma en mördare och är därför alltid berädd på att skrika).
2. Jag gillar att äta hallonsylt på rostade mackor!
3. Det har hänt att jag sagt till mamma att jag varit ute med hunden fastän jag inte har det...
4. I början drack jag kaffe utan att jag tyckte det var gott. Nu dricker jag det varje dag men gillar det faktiskt!
5. Jag har mer än 50 par skor? hmm... och 28 par jeans.
6. Jag älskar hemmakvällar med ljus och film 
7.
Jag lyckas alltid köpa försmå bh:ar eftersom jag aldrig orkar prova
8. Jag är nog en shopaholic (säger pappa i alla fall)
9. Ibland tror jag att det spökar i vårt hus (tur att jag ska flytta)
10. Jag tycker det är tråkigt att ingen vågar kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ÄR shopaholic!

du ÄR hallonsylt!

du ÄR bäst!

2008-10-22 @ 14:29:46
URL: http://iz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0