Sport-club

Woooho! Styrketräning var mycket roligare än vad jag trodde. Kom precis hem efter ett 2,5 h pass med Mathias. SKIT KUL! Trodde verkligen inte att det skulle vara så roligt. Vi körde i princip allt, så jag lär varken kunna gå eller över huvudtaget röra mig imorgon! Rygg, mage, ben, armar och allt det där! Sprang till och med på bandet! Det ni!

Jätte mysigt gym, dock massa spännisar men det var kul! Träffade till och med sjöström & kleveros! Dom var där och spännde sig. haha. Sjöström satt och skrattade åt att jag var så klen, hoh! Då började ju jag också skratta så klart och hela övningen gick åt pipan! :P

Vill jätte gärna ha kort där, hade varit skit kul så dä så!  NU --> duschen och sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0