Pazza Inter

Pazza Inter - Galet bra låt. Lyssnades rätt mycket på igår med gamla klassen!
Fy fasiken så kul jag hade även igår. Nästan hela klassen var där, eller i alla fall de bästa! De som man kommer ihåg, resten kan hoppa upp och dö eller nåt! Vi hade galet trevligt hemma hos fridas storebror. Hoppas på massvis med foton från Emma (du kan väl höra av dig när du lagt in dom!) Fick även själv med en del bra foton, ska se om jag kan slänga in de i detta inlägget.
Efter den GALET SKÖNA OCH BÄSTA förfest så gick vi in till stan, gastons där i princip halva HBKs a-lag satt och drack, hoho ! Därefter blev det en del Bulls där man såklart hamnade jämte Kalmars snyggaste arbetare, lätt! Hoh, inga namn nämnda men Sabbe vet vem jag pratar om. Han var till och med RIKTIGT trevlig (som vanligt) Härliga dialekt, älskar! Vi satt och skrattade ganska mycket åt Yvonne i växeln som var galet full och fick för sig att jag och Snyggingen var tillsammans. Haha! Hade jag gärna varit ^^
Fick även ett sms : Ljungberg är på gastons! Hoho, det var till att dricka upp cidern och kila bort till Gastons!











Äsch har fler bilder, men alla blev så suddiga! Så väntar på Emmas kommande 1000 foton.

Kommentarer
Postat av: elin

fan, tycker du att jag ska hoppa upp och do?! :O :'( tanker pa er gamla tontar har borta over the seas. hoppas ni var lika fulla och galna som vanligt :D puss och sant!

2008-11-17 @ 11:49:51
URL: http://elinlind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0