Lördag innebär sovmorgon!

God morgon!

Vaknade halv 10 idag och det var verkligen jätte skönt att stiga upp så sent. Fixade lite, så nu ligger det mesta av mina kläder faktiskt i garderoben. Sabbe kom hem runt halv 11, vi gjorde gröt och ägg till frukost och sitter fortfarande och tittar på en komedi som frida brände ut till mig förra helgen. Galet kul faktiskt!

Snart ska jag gå in till stan, eller rättare sagt tågstationen. Där ska pappa hämta mig och Jocke och nu ska här berättas vad som har hänt och så vidare. Alltid kul att berätta. Jag Och sabbe har bestämt oss för att åka till Gbg och gå på Liseberg. Även en runda till Nivå igen innan jul eftersom vi tyckte att det var så galet kul folk där inte sant. För att inte tala om killen som hade med sig en banan in och bjöd på! Haha det var perfekt. Jag ska nog också börja ta med mig en banan ut på krogen!

Ikväll blir det utgång men lugnt. Ska jobba imorgon med sucksucksuck! Ska faktiskt träffa typ hela gamla klassen hos fridas storebror! Det ska bli kulkul. Längtar till ikväll...

Har aldrig förstått mig på dig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0