Veckans macka!

Japp, nu har jag åter börjat göra den där rackarns räkmackan varje dag, men inte gör väl det så mycket? den är mycket god och faktiskt ganska nyttig, i alla fall om man jämför med vissa andra saker. Som typ chips och dip! Ha, där fick du emma!  =)
Har läst idrottspsykologin 2 gånger men vet inte riktigt, han sa ju att det var lite mer att skriva vad man kan göra och det kan jag faktiskt lista ut imorgon när jag väl sitter där. 3 frågor på hela provet skall man väl kunna lista ut lite kluriga svar på. Speciellt när det gäller idrottsrelaterade ämnen.
Nyss var jag och sabbe ute och gick i ca 1 timme, kanske lite mer.. sen cyklade jag och hon åkte inlines till affären för att köpa bär och vanilj yoghurt till smooothie! :)

image213

ser den god ut eller ser den skit god ut? ;)

matilda/- snart despan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0