Sverige pussas och kramas

Kan det vara sant? Det som stod på löpsedlarna igår? Att vi ska få medelhavsvärme i helgen, ja men då behöver jag ju inte åka utomlands eftersom värmen kommer hit till lilla Sverige =) TJOHO! Imorgon åker Nathalie, lyllos! Just nu sitter jag och tittar på sverige pussas och kramas, haha det är ju bara för kul asså! Innan var det top model och ååå jag verkligen gillar Chantal :) Hoppas hon vinner för hon är så otroligt söt! Pappa kom hem nyss från Polen, med sig hade han lite taxfree godis Mums!
Här kommer en bild från gårdagen som spenderades i picassoparken med några från klassen, på bilden syns mest jag, sen frida, andy, johan och alex!
Imorgon kanske man hinner med en sväng ute i solen igen, god i love this weather!  Nåväl, trött som en sork så måste hoppa i säng nu! Hoppas ni har det kul på Moon mina vänner!

image197


Matilda/- Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0