Sego

Lite smått seg att lägga in bilderna på det jag köpte i gbg, tror jag fick med det mesta i alla fall =)
Nu har jag precis varit på stan med mamma och letat efter bal-bh men blä hittade inte en enda! typiskt... får väl leta vidare senare om några dagar. Idag är det fredag Igen, känns som om förgår var fredag så ikväll blir det bara lugnt i alla fall! Blir match mot Astrio sen lär man väl vara helt galet trött..
Imorgon skulle mamma och pappa till Lidhult, är ni hemma då issa och sara? för då kanske vi kunde hitta på något skojsigt? isf hör av er idag!

Gbg Måndag

   

 
   

blev väl lite annat med.. läppglans och sånt skräp



Räksim

image180

resultatet, min o sabbes räkmacka!



Kommentarer
Postat av: Frida

du hittar ju bhar utan axel band överallt.
lindex, triumf, twilfit :P

2008-05-04 @ 14:42:16
URL: http://frriiidaa.blogg.se
Postat av: Angelica

mm vad gott det ser ut =)

2008-05-06 @ 16:14:30
URL: http://zesssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0