Måndag, en månad kvar!

Varför blir man aldrig trött när man har tränat, så är det nästan alltid för mig. Direkt efter träningen känner jag mig helt slut men efter ett tag så blir man hur pigg som helst och kan bara inte sova.? Undra varför...Har lite bilder från helgen att lägga upp, en outfit och lite bilder på min lilla vovve! OCH varför kan dom inte sända mer än 3 avsnitt av andra avenyn så jag har något att göra? Haha, har verkligen roligt lilla jag...

Kläderna
Vit collegetröja - Peak performance
Sjal - Dior (kina)
Svart baslinne - JC
Chinos - Gina Tricot
Converse - USA

     

Funderar skarpt på en resa till gbg, men eftersom vi ska dit med klassen nästa torsdag så kunde man kanske vänta tills dess, om jag vill och hinner. Är såååå sugen på en jeansjacka & ett par jeansshorts! Mumma :) Eftersom jag nog inte kommer åka på resa pga skolan så får man ju shoppa upp sina pengar ist ället!

Matilda/- får väl försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0