Ljungberg

Igår var en relativt skojsig dag. På dagen var vi hos farmor och jag begav mig också lite senare hem till Sara för lite pyssel o sånt krafs. haha. Efter det åkte vi hem, jag gjorde tonfisksallad med vitlöksbröd (min favorit). sabbe tyckte vi skulle kila ut lite på kvällen så jag hanna och sabbe var en sväng på stan till jag kom på att jag faktiskt inte skulle dricka så jag kunde lika gärna jobba. Jobb 01-04 segt, men kul.. allt bara för att självaste ljungberg råkade kliva in genom dörren i sin röda skinnjacka och såg bara SÅÅÅ SNYGG UT! ja herregud, har inte tyckt han har varit något speciellt men JO! woho, sen kunde man ju inte sluta le den kvällen/natten. Kom hem vid halv5- 5 och nanade skönt.
Idag ska jag nog inte göra ett kattpiss, precis som alla andra söndagar i mitt liv! =) vi ska äta gott tror jag, för bror min kommer äntligen hem!


image181

Matilda/- ja ful är han då inte!

Kommentarer
Postat av: petra

ÅÅÅÅÅH FREDRIK LJUNGBEEEEERG FOTOOOOOO

2008-05-05 @ 11:17:40
URL: http://ppetraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0