Is halmia & Gastons

Hmm skön kväll, spelade match mot astrio och det slutade 0-0 vilket väl var ganska rättvist enligt mig. Efter matchen begav sig jag, josse, sandra och emma till Gastons för varsin pizza =) Mumsigt! Vi träffade på petra ett ANTAL gånger :P haha gud som de traskade runt de små töserna, såg lite vilsna ut =)
Sedan begav vi oss till hemmakväll och emma köpte chips sedan körde jag hem alla damerna + sabbe!
Helt galet trött så nu ska jag sova och imorgon ska jag nog med till Lidhult och farmor för lite middag ! Trevlans!

Matilda/- Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mathias

Kul blogg!

Synd att du inte fick sätta dit en i slutet o bli matchvinnare i 0-0 matchen. Tråkigt, men kan inte vinna dom alla. Nästa gång!

Kör så det ryker.!!

hat gött!

2008-05-04 @ 03:29:53
Postat av: Matilda

svar till mathias: ja det var lite trist =/ Men nästa match smäller det, om foten håller!

2008-05-06 @ 19:42:10
URL: http://matttilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0