Hembakat!

Nyss kommit hem från skolan, eller ja ca 1 timme sen! provet idag gick faktiskt ganska bra och jag hoppas på i alla fall vg. På idrotten var det lite lajbans, ganska tråkig idrott dock. Vi spelade freesbee skit och brännboll, suck säger jag bara och inte nog med det så skjuter thimmy en skit hård boll rätt i ryggen på mig! ajajaj! Inte kul!
Imorgon är det Lisberg med klassen som gäller och det kommer ju bara bli huuur kul som helst känner jag!
Bakade nyss chokladmuffins som skall med i väskan till Bilfärden mot götet imorgon :) Mums! Haha vi har sånna ideer för oss! Fast först blir det fotbollsträning ikväll och imorgon bitti!

image217

Hittade dessa kakformar, sååå gulliga med små rosor på! Blir genast lite godare att äta!
Finns på Rusta 100 pack för 10 kr! Det ni!

Matilda/- Filmtajm!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha för de är kakformerna som gör muffinsen mycket godare:P

2008-05-14 @ 15:41:18
URL: http://frriiidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0