Dagens!

Idag vaknade jag kl halv 8 och började skolan 08.45, lagom bra! Åt frulle, fixade mig och cyklade iväg! Naturen var rätt chill, betygsnack osv.. därefter fritidskunskap, tjoho bra henke att du inte har fixat datasal! blä!Sen cyklade jag hem, utan mat i magen och har fortfarande inte ätit, men är dock inte så hungrig så jag klarar mig nog! Imorgon har vi idrottspsykologiprov, känns sådär asså =/ segt som fan menmen..Nu ska jag börja med min reseberättelse i geografin! och här kommer dagens!

image211

Svarta jeans - replay
♥ Vit tunika - JC
♥ Svart hoodie - H&M
♥ Armband - Gina tricot
♥ Rosa skor - Bianco
♥ Bikini överdel - H&M
♥ Väska - Myrornas
♥ Ring - H&M

Matilda/- Åter till min reseberättelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0