Lagfest med Is Halmias damlag

I lördags var jag på en mycket trevlig lagfest med mitt fotbollslag som innebar tacos, lekar, cider och massa annat skoj! Det var helt galet skoj, men självklart så har jag ju samma vanliga otur och hamnar i det förlorande laget på lekarna och såklart måste vi städa hela lokalen på söndag morgonen kl 10.30.
På grund av detta kunde jag inte riktigt släppa loss under kvällen eftersom jag skulle bli så bakfull så jag inte skulle kunna hjälpa till och städa dagen efter. Men så blev det inte, mådde hur bra som helst och var uppe redan kl 9! Det ni, det är inte illa för att heta Matilda!
Däremot fanns det en annan Nina som inte mådde så bra och behövde spy en och annan pizza på toan medan vi andra städade, men det är helt okej för du såg verkligen ut att må kass asså.
(Väldigt dålig kvalitet på bilden)



image35




M/ -Tack för en härlig helg fotbollstjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0