Idrottspsykologi =/

Jaha, då var det dags att äntligen ta fram sina alla 1000 papper och börja läsa på provet som är imorgon. Bra matilda att du alltid börjar i så god tid med alla dina uppgifter och prov! ush och fy vad jag är dum!
Dessutom är det hur mycket som helst att läsa och verkligen hur många konstiga begrepp som helst. Kan man inte få lära sig något som man har nytta av och förstår istället?

Träningen igår var skön och den gick väl helt okej bra om jag får säga det själv.
Donken ringde även och på lördag ska jag jobba natt, vilket inte är något positivt eftersom jag har match typ kl 12 på söndagen. aja får väl sova hela lördagkväll antar jag.

Nixpix åter till böckerna (skriver det i alla fall, det låter ju bra! sen får man se hur det verkligen blir)


M/- Låt mig slippa skolan för en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0