Studenten imorgon JAHOO

Japp imorgon var det dags, sista dagen tillsammans med sin underbara klass. Kommer nog bli lite tråkigt utan er för man har fått otroligt många glada dagar och mycket skratt tillsammans, ja faktum är att jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag har gjort dessa 2 sista åren med er.
Börjar dagen imorgon med studentfrulle hos mentorn Henke som råkar bo ca 10 min från mig, vilket är helt galet skönt. Klockan 07.00 ska vi vara där med skumpa osv :) KOmmer bli helt kalas och jag kommer sakna dig Henke, du är fan den bästa läraren som jag någonsin haft ! Så jävla skön att umgås med och förstår alla i klassen, haha och det må jag säga är det inte många som gör!
Var och smyckade vagnen idag hos Makkan, gott och klart! Galet kul, som alltid med vår klass
Imorgon är det sista dagen tillsammans :'(

image241



SPI05B goes ----


image242


Lycka till allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

han i den blåklänningen i mitten nr 3... har han bdb ellr nått :D

2008-06-09 @ 23:58:31
Postat av: Anonym

han i den blåklänningen i mitten nr 3... har han bdb ellr nått :D

2008-06-09 @ 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0