Önska..

klockan är runt halv 4 och jag har fan inte åstadkommit mkt idag asså. Vaknade halv 12 och gick upp åt en macka, städade hela mitt rum (okej det var bra!) sen tvättade jag mina hultankläder (också bra!) efter det gick jag ut och sprang, vilket inte var lika bra pga att jag fick SKIT ont i halsen igen och hjärtat gjorde fruktansvärt ont, så mjaaa...
2 ½ timme till jag ska dra o kolla lite av min träning med emelie innan vi beger oss till Lidhult för Sverige matchen!
Och jag säger bara: Snälla skolan ge mig 1050 kr nu i slutet, jag BEHÖVER dom!
Snart midsommar, utan dig, men samtidigt med de bästa som finns! Mina bästa kompisar som alltid kommer förstå mig.

Nu för tiden kan man bara önska...

Kommentarer
Postat av: Anonym

får vi pengar i juni också?

2008-06-18 @ 15:51:11
Postat av: Anonym

pengar i juni ;D

2008-06-23 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0